Korrel en Druivenfesival-info 2023

Het nieuwe jaar staat voor de deur en daar hoort natuurlijk een korrel bij. September is een drukke periode met het scoutsdorp en de lichtstoet. Kijk dus zeker wanneer je moet komen oefenen om het dansje van de lichtstoet als een pro te kunnen.

Korrel:  /sites/scoutshoeilaart.scoutsgroep.be/files/wysiwyg/korrel-september-2023-2024.pdf

Belangrijk! Je moet je inschrijven voor de stoet en 4 euro betalen zodat we prachtige inkleding kunnen maken voor iedereen! Inschrijven kan via deze link:

Schrijf je dus zeker in, anders kan je niet meedoen bij de winnende kar :) De 4 euro betalen kan op de dans-momenten met cash of payconiq.

Vergeet zeker niet te komen naar ons scoutsdorp 15-17 september! Daar kan je een lekker drankje komen drinken, dansen en op zondag genieten van de heerlijke BBQ.

Wij kijken alvast uit naar het nieuwe scoutsjaar, hopelijk jullie ook!