Startdag & Inschrijving

Dag Scoutssympatisanten

De inschrijvingen voor het nieuwe scoutsjaar zijn geopend!

Vanaf nu kunnen alle kinderen die vorig jaar lid waren zich inschrijven. Ook broers en zussen die nieuw zijn in de scouts kunnen zich nu al inschrijven. Op startdag zondag 1 oktober (meer info over uren in de korrel) kan iedereen zich inschrijven, ook nieuwe kindjes.

Inschrijven kan via de onderstaande link:

De prijs om je kinderen in te schrijven is gestegen. Dit komt door een stijging in de prijs van de verzekering van Scouts & Gidsen Vlaanderen. We zijn dus helaas genoodzaakt om de prijs omhoog te trekken.

PS: Als jullie fiscale attesten hebben, breng deze afgeprint mee naar een scouts activiteit of startdag en dan brengen we deze in orde.

Scoutskleren (nieuw of 2de hands) van scouts en gidsen de korrelaar / Vlaanderen zullen er te koop zijn en ook emblemen voor op het scoutshemd zijn er te verkrijgen.

Vriendelijke scoutsgroetjes xxx